Veelgestelde Vragen (FAQ) over onze service | Klantenservice | Lampidee 💡

Klantenservice

Halogeenlampen zijn zeer kwetsbaar. Vet en vuil branden in en verkorten de levensduur. Raak een halogeenlamp dus nooit rechtstreeks met uw handen aan en monteer hem met een schone doek.

on 13 feb. 2018

Als u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld of kapot is aangekomen, dan kunt u het beste contact opnemen met de winkel of webshop waar u het heeft gekocht. Bij bestellingen via lampidee.nl (webshop) kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons mailadres: webshop@lampidee.nl of per telefoon: 076-3030582. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00. Wij zullen er voor zorgen dat dit z.s.m. voor u wordt opgelost.

on 13 feb. 2018

U krijgt twee jaar garantie op uw aankoop. Indien u aanspraak op de garantie wenst te maken, dient u contact op te nemen met de winkel of webshop waar u de artikelen heeft gekocht.

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:

  • defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud;
  • als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht;
  • als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt;
  • door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen;
  • beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;
  • bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag en dergelijke;
  • oververhitting door centrale of andere verwarming of door het gebruik van een hoger wattage dan voorgeschreven;
  • blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude;
  • kosten veroorzaakt door derden voor reparatie van een defect artikel worden niet vergoed;
  • lichtbronnen vallen buiten de garantie.

Glaswerk en gratis meegeleverde en bijgevoegde batterijen en/of lichtbronnen zoals gloeilampen, halogeenlampen, TL buizen, energiezuinige lampen en LED lampen vallen niet onder de garantie.

on 13 feb. 2018

Als een artikel binnen de garantietermijn kapot gaat, kunt u contact opnemen met de winkel of webshop waar u het heeft gekocht. Bij artikelen gekocht via lampidee.nl (webshop) kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar webshop@lampidee.nl. Wij zullen er voor zorgen dat dit z.s.m. voor u wordt opgelost.

on 18 feb. 2013

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Service staat in onze bedrijfspolicy hoog aangeschreven. U kunt uw klacht per mail melden op ons mailadres info@lampidee.nl of door een brief te schrijven. Ons adres is:

 

Lampidee bv
t.a.v. afdeling klachten
Postbus 46
2990 AA Barendrecht

 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. 

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

on 13 feb. 2018